Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na majd ha ott leszek, megmérjük az enyémet is... bár lecserélve akkor már úgyse lesz 😁 de jó ez így 😁
Ez az a rész, amihez nem tervezek nyúlni. És a 2000m miatt, nem is a fingi-lingi hangú dobot rakom fel. 😎
Az a menesztő gumi nem volt drága. Nekem előre hátra fékbetét plusz olajszűrő és egy sisak hálo volt 40 ezer kicsit sok.
Még bedobom az új fékbetétet hátra, lecserélem ott is a fékolajat (az is az első pirosban van és sárgás színű a gyárilag átlátszó fékolaj) megnézem a szöghajtásban az olajszintet (bár tavaly cseréltem) a kettes karbin visszatekerem a keverékcsavart 1,5-re (Szentesen tavaly a garázsban ahhoz nem fértem hozzá) és menetkész a technika.
Ki gondolná, hogy a csomagban a 2008-as GTR1400 menesztőgumija van és ugyanolyan, mint a 86-ban piacra dobott GTR1000-é.
Ráadásul három évvel ezelőttig lehetett rendelni az 1000-hez, valami 35e Ft körül, ma meg már nem is elérhető. Viszont szemre feltűnt a hasonlóság az 1400-essel, így 'több is ment már le a Dunán' alapon rendeltem egyet. (más cikkszámon van mint az 1000-é, de jó bele)
https://oem-parts.hu/hu/parts/...
https://oem-parts.hu/hu/parts/...
Homiváltós NC750-nel mentem már, motoron az automata nekem nem jön be. A CFR meg nekem is nagy lenne (néztem) ráadásul nem is tetszik.
Szerintem ezen már nem én fogok féktárcsákat cserélni.
Egyébként annyira jó 6e-ig, hogy Sanyánknak fel sem tűnt volna hogy valami nincs rendben.😸
Kerültem tegnap egy három éves afrika twinnel, dct automata, hát érdekes volt... böhöm nagy jószág, ezres... gazdálja körülbelül 170 magas, meg is volt kicsit alacsonyítva, nekem kényelmesen leért a lábam😁
Az az organikus lófax legalább nem eszi meg a tárcsát... betétet olcsóbb cserélni gyakrabban
Most így utólag én már rájöttem, hogy azt csövi szúrta ki, azért hogy elmenjünk Ravennába ő meg megehesse közben az összes oreirót 😁
Amúgy a gumi fékcsövedet is kiszúrta belülről a cseréletlen fékolaj, azért kellett Ravennában fékcsövet keresni! 😸
Nekem is eléggé el van kopva elől hátul de úgy döntöttem még nem cserélem nem pazarlunk majd a végén. Mindenesetre viszek magammal csere darabot. 😊
Nem esett be, csak felpuhult és fogott is. De a fékolaj túlmelegedett benne, nem a tárcsa lett lila, vagy a fékbetét égett meg.
Neked talán meg azért nem kell fékezni, mert 60-80 kilóval könnyebb a szerelvény, na meg mert a boxeren elég elengedni a gázt és lefejeled a plexit lejtőn lefelé. (azé van összevissza repedezve az alja) 😸
Legutóbb EBC organikust vettem bele (nem a Tokico ami benne van, az a régi amit visszatettem ideiglenesen amíg megjön az új) mert azt javasolták a "fékbetét választók" de nem egész 7e km alatt elfogyott vasig. Ez ami a képen van, még ez volt benne amikor vettem, akkor sem volt új, én mentem vele kb. 15e km-t és még most is van benne 2-3e km.
Akkor miért esett be, miért nem fogott normálisan?
Én trehány vagyok, hátsóban nem cseréltem még se betétet se olajat 10 év alatt, és nem is nagyon használom, mégsem szorul, nem akad, és tökéletesen fog... szerintem csak hálás, hogy nem piszkálom állandóan 😁.
Ja, most látom, hogy már van helyette másik.
Haha, és van, ahol ez az első fék! :D
FA085 betét... (Ferodo FDB339 / TRW MCB 532)
A "lehet hogy nincs annyira túlméretezve" fék fékbetét cserére vár. (szinte elveszik a tenyeremben)😸
Motiváció Fábinak, 18 nap múlva indulunk. (és 2000m fölé is megyünk)😺
Igen, ilyen van rajta.
Régebben találtam a németeknél ilyesmit, de azt csak FZ/FZR 750-hez írja, nem volt biztos hogy 1000-re is jó. (rájuk kérdeztem mail-ben, de nem jött érdemi infó) https://www.woembi.de/Gasschie...
Viszont amit belinkeltél németet az jó lesz, köszi.
https://www.motorradbay.de/en/...

Ez az. Öreg vasakhoz innen szoktam membránt venni, az OEM sokszor a motor árának a jelentős része lenne.
Jól nézem, hogy 2LH-14940-00 a tolattyúd?
https://www.ebay.com/itm/334774003805
Ez a fajta?
Mert ehhez van új membrán, tolattyú nélkül a németeknél. Régi gumi le, új gumi fel.
Köszi, megnézem ezt is. 😺
No, pont olyannál jártam így (bár az nem BDS37 karbi) hogy a membrán belülső ajka már kissé össze volt zsugorodva és nem tömített 100%-osan a körtolattyú ellenében.
Egy vékony o-gyűrűt húztam a tolattyúra, felgörgettem a membrán tövéig és ott zsírozva bejátszottam a membrán alatti műanyag gallér alá. Az se húzott teli gázon, csak terhelés nélkül forgott ki.