Még bedobom az új fékbetétet hátra, lecserélem ott is a fékolajat (az is az első pirosban van és sárgás színű a gyárilag átlátszó fékolaj) megnézem a szöghajtásban az olajszintet (bár tavaly cseréltem) a kettes karbin visszatekerem a keverékcsavart 1,5-re (Szentesen tavaly a garázsban ahhoz nem fértem hozzá) és menetkész a technika.
Ki gondolná, hogy a csomagban a 2008-as GTR1400 menesztőgumija van és ugyanolyan, mint a 86-ban piacra dobott GTR1000-é.
Ráadásul három évvel ezelőttig lehetett rendelni az 1000-hez, valami 35e Ft körül, ma meg már nem is elérhető. Viszont szemre feltűnt a hasonlóság az 1400-essel, így 'több is ment már le a Dunán' alapon rendeltem egyet. (más cikkszámon van mint az 1000-é, de jó bele) https://oem-parts.hu/hu/parts/... https://oem-parts.hu/hu/parts/...
Kerültem tegnap egy három éves afrika twinnel, dct automata, hát érdekes volt... böhöm nagy jószág, ezres... gazdálja körülbelül 170 magas, meg is volt kicsit alacsonyítva, nekem kényelmesen leért a lábam😁
Nem esett be, csak felpuhult és fogott is. De a fékolaj túlmelegedett benne, nem a tárcsa lett lila, vagy a fékbetét égett meg.
Neked talán meg azért nem kell fékezni, mert 60-80 kilóval könnyebb a szerelvény, na meg mert a boxeren elég elengedni a gázt és lefejeled a plexit lejtőn lefelé. (azé van összevissza repedezve az alja) 😸
Legutóbb EBC organikust vettem bele (nem a Tokico ami benne van, az a régi amit visszatettem ideiglenesen amíg megjön az új) mert azt javasolták a "fékbetét választók" de nem egész 7e km alatt elfogyott vasig. Ez ami a képen van, még ez volt benne amikor vettem, akkor sem volt új, én mentem vele kb. 15e km-t és még most is van benne 2-3e km.
Akkor miért esett be, miért nem fogott normálisan?
Én trehány vagyok, hátsóban nem cseréltem még se betétet se olajat 10 év alatt, és nem is nagyon használom, mégsem szorul, nem akad, és tökéletesen fog... szerintem csak hálás, hogy nem piszkálom állandóan 😁.
Igen, ilyen van rajta.
Régebben találtam a németeknél ilyesmit, de azt csak FZ/FZR 750-hez írja, nem volt biztos hogy 1000-re is jó. (rájuk kérdeztem mail-ben, de nem jött érdemi infó) https://www.woembi.de/Gasschie...
Viszont amit belinkeltél németet az jó lesz, köszi.
Jól nézem, hogy 2LH-14940-00 a tolattyúd? https://www.ebay.com/itm/334774003805
Ez a fajta?
Mert ehhez van új membrán, tolattyú nélkül a németeknél. Régi gumi le, új gumi fel.
No, pont olyannál jártam így (bár az nem BDS37 karbi) hogy a membrán belülső ajka már kissé össze volt zsugorodva és nem tömített 100%-osan a körtolattyú ellenében.
Egy vékony o-gyűrűt húztam a tolattyúra, felgörgettem a membrán tövéig és ott zsírozva bejátszottam a membrán alatti műanyag gallér alá. Az se húzott teli gázon, csak terhelés nélkül forgott ki.
Ráadásul három évvel ezelőttig lehetett rendelni az 1000-hez, valami 35e Ft körül, ma meg már nem is elérhető. Viszont szemre feltűnt a hasonlóság az 1400-essel, így 'több is ment már le a Dunán' alapon rendeltem egyet. (más cikkszámon van mint az 1000-é, de jó bele)
https://oem-parts.hu/hu/parts/...
https://oem-parts.hu/hu/parts/...
Neked talán meg azért nem kell fékezni, mert 60-80 kilóval könnyebb a szerelvény, na meg mert a boxeren elég elengedni a gázt és lefejeled a plexit lejtőn lefelé. (azé van összevissza repedezve az alja) 😸
Én trehány vagyok, hátsóban nem cseréltem még se betétet se olajat 10 év alatt, és nem is nagyon használom, mégsem szorul, nem akad, és tökéletesen fog... szerintem csak hálás, hogy nem piszkálom állandóan 😁.
FA085 betét... (Ferodo FDB339 / TRW MCB 532)
Régebben találtam a németeknél ilyesmit, de azt csak FZ/FZR 750-hez írja, nem volt biztos hogy 1000-re is jó. (rájuk kérdeztem mail-ben, de nem jött érdemi infó) https://www.woembi.de/Gasschie...
Viszont amit belinkeltél németet az jó lesz, köszi.
Ez az. Öreg vasakhoz innen szoktam membránt venni, az OEM sokszor a motor árának a jelentős része lenne.
https://www.ebay.com/itm/334774003805
Ez a fajta?
Mert ehhez van új membrán, tolattyú nélkül a németeknél. Régi gumi le, új gumi fel.
Egy vékony o-gyűrűt húztam a tolattyúra, felgörgettem a membrán tövéig és ott zsírozva bejátszottam a membrán alatti műanyag gallér alá. Az se húzott teli gázon, csak terhelés nélkül forgott ki.