Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egyre kevesebb a hozzáértő motoros, aki még odáig sem jut el, hogy felismerje a hibát. Pedig nem lenne nagy feladat.
Igaz, a nemtörődöm szerelők belerondítanak a képbe.
Á, ez ilyen operettmotoros kör volt, vagy 150 km, fagyizással. Teljesen véletlen mentem, nem az én világom, csak nyaggatott egy ismerős.
A témára visszatérve nem ez az egyetlen ilyen eset, sok olyan motorral találkozom, amit pl. előző évben elvittek szezon előtti simogatásra, kapott 1500-3000 km-t és utána köv. szezonban a kollégánál köt ki hasonló átnézésre. 10 motorból 2 simán túl van húzva kisebb-nagyobb mértékben. A "nyomokból" ítélve szerintem emelőn állítják és az alsó határra.
Aha.
Egyszer volt egy túráról egy beszámoló, kis csettegőkkel mentek valahová, összedobták a pénzt és ment velük egy kis műhelyautó. Na nem egy valódiról beszélünk, csak egy dobozos valami. A cuccos is belefért ami amúgy a motorokon lettek volna, meg balhé esetén egy motort is bele lehetett volna erőszakolni, és hát persze a szerszámok.
Természetesen egy több napos túráról beszélünk.
Azt, hogy az asszonykajat attette a haverhoz, hogy kevesbe feszuljon a lanc es ovatosan ment tovabb.
Vissza is vitte par nappal kesobb.

Nem volt nalam 24-es kulcs, ez teny. Csak a gyari szettet hordom, de a sajatome 22-es, szoval csak ennyit tudtam tenni.
És az út szélén a lucernás mellett mit lehet csinálni? Van akkora kulcs az ülés alatt, mint a tengelyanya?
Nacceru. Sok helyen (szervizben is!) allitanak lancot szarul.

Voltam csoportos vonulason, elottem egy ezres Varadero, ugy ropogott a lanc, hogy muszaj voltam a palit felreinteni. Ket nappal elotte hozta el a szervizbol (RB monogrammu hely), igy adtak at neki.
Update! Lazítani kellett a láncon, ha ültem/ültünk a motoron, olyan feszes volt hogy meg sem moccant. Mostmár minden okés.
Nekem akkor csinált ilyet a GS, amikor az első lánckerék már elég kopott volt. Hajtás irányban már másmilyen volt a fog profilja, mint motorfék irányban. A lánckerék csere persze együtt jár a lánccserével. Attól még lehet megnyúlt a lánc, hogy nem szakaszosan nyúlt meg. Ezt csak méréssel tudod megállapítani. Max megengedett nyűlás: 1%. További probléma lehet, hogy a lánc görgőinek csapja kopott meg, amit nem is látsz kívülről. Bár ekkor hajtás irányban is zajosabb a lánc futása, nem csak motorfék irányban.
Valakinek lenne eladó bilincses kormánykiflije? 94’-es csutkakormányt szeretnék átalakítani. Illetve sport dobot keresek nem horror áron:)
Köszönöm.
Köszönöm, azóta vittem utast, és még hangosabb volt, arra gondolok hogy minnél nagyobb súly van a mocin, annàl jobban feszülhet a lánc. Ránézek.
Létezhet. Ellenőrizd a lánc beállítását
Sziasztok! Gáz visszaengedésnél a lánc felöli oldalról hallok egy berregő hangot, olyanhoz tudnám hasonlítani, mint ha valami túl feszes lenne (vagy túl laza) és rezonálna, mint egy gitár húr. Létezhet hogy túl laza, vagy túl feszes a lánc és az berreg motorféknél? A motor gyönyörűen szól minden fordulaton, nem ér bele semmi semmibe.
Kinek milyen ötlete van? Merre induljak el? Valami tanács? Köszönöm szépen!:)
Egy kis rétesezés!
Szia!
Ha esetleg keres a haverod alkatrészt,van eladó lendkerekem és szabadonfutóm is.
70-3179083.
udv,Pali
Aha, ez a harom csavaros megoldas mas motoron is jellegzetes problema. A GS-nel nem tudom, milyen gyakran fajul idaig, de egyes Yamahakon kb. tipushiba-szinten kezelt jelensegrol van szo.
Na fent a videó. Láthatjátok, hogy mozog a 2 csavarvég a forgórész belsejében. Ugye a 3. nem, mert az a törött...
http://youtu.be/tm789IDehCs
Ja, még annyi, h a forgórész belső falára "ragasztott" mágnesek közül is 2-nél elengedett a ragasztás v. mi a szösz és kézzel le lehetett venni- (3. kép) Gondolom ez is a laza kapcsolatból adódó rázkódás-ütődés következménye...
uhhh, de rég jártam erre!

Na szóval, titing egyik lehetséges oka. Haverom épp most szerel egy 2007-es óra szerint 42e km-es GS-t. Sajnos nincs hangfelvétel, de elmondása szerint "titinges" hangja volt:)))) Generátor forgórészt és a szabadonfutót 3 csavar tartja össze. Na ezek szépen kilazultak, 1 el is volt törve, de a másik kettőnek se volt sok ideje hátra, ahogy a képen látszik. Szóval szépen "lötyögött" a kettő egymáshoz képest. Ami a szomorú, h gyárilag nincsenek becsavaragaztózva. Van videó is, majd megpróbálom a youtubera feltölteni, sztán bedobom ide is.
Köszönöm szépen az biztos ,hogy èg ès föld a kèt moci de szerettem a Gs is csak már kevès volt igaz 5 èvig volt meg.
Gratula, sok-sok kilométert vele baj nélkül!
Elkelt 920 èrt meg is van az utódja
Eladó ha valakit èrdekel 980.000ft 52700km van benne .
A gyári beállítású GS-ek - kortól függetlenül - mind a mai napig tudják a gyári fogyasztást produkálni, sőt akár jobbat is! Jó volt a túra!
Helló,
Az elmult hétvégén toltunk egy karikát Poprad, Zakopane, Besztercebánya érintésével. Totál 866km. Első nap 384 volt.
A GS500F (K4) 3.15L/100km es fogyasztást produkált. Max sebesség 134Km/h Max magasság 1176m.
Sikerült egy nagyon jó kanyargós túrát végigmotorozni.
Köszönöm.